piątek, 22 maja 2020

Komunikat (News)

Kilka dni temu You Tube zamknęło mój kanał - "Kossoff1963music" z powodu trzech ostrzeżeń o
naruszeniu praw autorskich  (filmy z 2017 roku). Doliczyłem się tylko dwóch ostrzeżeń, ale ... jak
wiadomo You Tube ma zawsze rację.
"Przy okazji" zlikwidowało  także mój drugi kanał - "kossoff1963", który w żadnej mierze nie naruszył żadnych regulaminów lub wytycznych You Tube. Zawierał tylko i wyłącznie fimy rodzinne
(wakacje, imprezy sportowe z udziałem mojej rodziny) osobiście wykonane przeze mnie - powód,
"konto powiązane z kanałem Kossoff1963music".
Nie czas i miejsce aby się w to zagłębiać i doszukiwać się teorii spiskowych, ale ...   .


Mój blog będzie dalej działał z pewnym utrudnieniem dotyczącym ścieszki dżwiękowej prezentowanego wykonawcy.
Będzie ją można znależć na moim koncie (Kossoff1963music) - https://www.metacafe.com/account/videos/  (w każdym przypadku będzie podawany link).

Przepraszam za utrudnienia i zachęcam do dalszego korzystania z mojego bloga.






A few days ago You Tube closed my channel - "Kossoff1963music" because of three warnings about

copyright infringement (2017 videos). I only counted two warnings, but ... how

you know You Tube is always right.

"By the way" also abolished my second channel - "kossoff1963", which in no way violated any You Tube regulations or guidelines. It contained only family films

(holidays, sporting events with the participation of my family) personally made by me - the reason,

"account associated with Kossoff1963music".

Not the time and place to delve into it and look for conspiracy theories, but ...





My blog will continue to work with some difficulty regarding the soundtrack presented to the artist.

You'll be able to find it on my (Kossoff1963music)  - https://www.metacafe.com/account/videos/ (in each case a link will be provided).



I apologize for any inconvenience and encourage you to continue using my blog.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz